Samen maakt het leuker

Creatieve mensen spreken dezelfde taal. Mensen die nooit iets zelf maken begrijpen niet dat ik zo blij kan worden van een werkstuk dat gelukt is. Dat dit de bekroning is van een heel proces van inspiratie, uitproberen, zoeken naar de juiste kleuren, patronen, stoffen, geduld, geluk, volharding en ga zo maar door.

 

Nu kun je tegenwoordig, bijna, alles online vinden. De meest ingewikkelde technieken, je hoeft er de deur niet voor uit. Maar toch, ondanks duidelijke tutorials op You-tube was ik blij dat ik een vriendin 'live' advies kon vragen, toen ik niet meer wist hoe ik verder moest met het breien van mijn eerste sok.

 

Vandaar dat ik je de gelegenheid wil geven om andere creatievelingen te vinden. Om elkaar te inspireren, om te bewonderen, of gewoon voor de gezelligheid.

 

Lijkt je dat wat? Doe je oproep in het commentaar hieronder. Welk handwerk doe je? In welke regio zoek je mensen? Ik wil graag bemiddelen. En als er een aantal mensen samen willen patchworken en quilten, dan start ik graag een quiltingbee. Dus.... laat wat van je horen.

Reactie schrijven

Commentaren: 0