De scholen zijn weer begonnen

Vakantie, even uit de dagelijkse routine en gewoon kijken wat de dag biedt.....

Best lekker hoor, voor een tijdje, maar ik vind het ook heel prettig om wat ankerpunten te hebben. Ik wil nog wel eens verdrinken in een zee van tijd. ;-)

 

Terwijl mijn kinderen dikke stapels boeken aan het kaften zijn, ben ik bezig met de laatste voorbereidingen voor twee nieuwe cursussen. Ik heb genoeg inspiratie opgedaan om weer een heel seizoen vooruit te kunnen. Yes, de scholen zijn weer begonnen!!

 

Nog enkele tips:

Op zoek naar mooie quiltstofjes?

Op 21 september houdt Quiltwinkel Marij open dag. Vanaf 11.00 uur zijn er cursuspresentaties en leuke aanbiedingen. Zeer aanbevolen, Bourgognestraat 8 in Beek.

 

Kom je ook droomdekentjes maken?

Op 7 oktober organiseert Stichting de Regenboogboom de landelijke "droomdeken maak- en ontmoetingsdag" in Soest. Vind je Soest wat ver weg?

Op 7 oktober ben je ook welkom bij mij. Van 9.30 tot 12.30 werken we aan droomdekentjes. Alleen je naaimachine meenemen, de rest ligt al klaar. Wel even aanmelden graag.

 

Vind het het kippetje op de foto ook zo leuk? Het is eenvoudig zelf te maken. Als je het patroon wil hebben, stuur me dan even een mail, dan krijg je het patroon.

 

Graag tot ziens en nog een mooie nazomer,

 

Groetjes Monique