Actie voor Nepal

In juli 2018 gaat mijn dochter met een groep scholieren naar Nepal, met Stichting Global Exploration. Dat is natuurlijk een enorme ervaring voor iemand die nooit verder dan Luxemburg geweest is. Maar daarnaast gaan ze ook nog scholen bezoeken in dit land in ontwikkeling.

 

Om niet met lege handen aan te komen moet ieder kind een fors sponsorbedrag meenemen. Dit wordt gebruikt voor de wederopbouw van schoolgebouwen die door de laatste aardbeving vernietigd zijn. Ook bezoeken ze een school voor gehandicapte kinderen, die opgevangen worden omdat de ouders ze niet de benodigde ontwikkeling kunnen bieden.

 

Zou je bij willen dragen aan dit goede initiatief? Ik maak samen met mijn dochter kerstmannetjes. Ook verkoop ik het patroon via mijn kersverse webwinkel. Een heel leuk en ontspannend werkje, zo voor de Kerst, speciaal voor mensen die handig zijn met paperpiecing.